Ostatnia aktualizacja WordPressa mogła niektórym użytkownikom sprawić problemy, zwłaszcza, jeżeli posiadają sklep na WooCommerce – wówczas ten błąd jest dość dotkliwy. Zauważą oni brak ładowania się polskiej wersji językowej, co skutkuje np. wysyłaniem maili z zamówieniami w j. angielskim itp.
Już od wczoraj krążą w sieci pytania zaniepokojonych użytkowników, którym automatyczne aktualizacje core lub własnoręcznie dokonane, sprawiły tę niemiłą niespodziankę:

Bezpieczne aktualizowanie core WordPressa
Aby uniknąć automatycznych aktualizacji do nowych, głównych wydań WordPressa i mieć wszystko pod kontrolą, polecamy ustawienie aktualizacji core WordPressa na opcję: Witryna jest automatycznie aktualizowana tylko z wykorzystaniem wydań konserwacyjnych i bezpieczeństwa WordPressa. Możemy tego dokonać w dziale Kokpit > Aktualizacje.

Rozwiązanie problemu
Do czasu wydania oficjalnej łatki w wersji 6.7.1, rozwiązanie problemu opisano na forum (wpis numer 19 – widoczny na screenie poniżej):

Zmiana kodu w pliku functions.php rozwiązuje problem. Rekomendujemy przed dokonaniem zmian wykonać kopię zapasową WordPressa.
- Konto klienta w WooCommerce - 11 lutego, 2025
- Atrybuty w WooCommerce - 6 lutego, 2025
- Omnibus – wdrożenie w WooCommerce - 4 lutego, 2025