W WooCommerce wyróżnione produkty to funkcja, która pozwala na wyeksponowanie konkretnych produktów na stronie sklepu. Zdecydowanie warto jej używać, gdyż nie wymaga użycia żadnych dodatkowych wtyczek, a pozwala na lepsze zaprezentowanie wybranego asortymentu, a tym samym zwiększenie sprzedaży.
Wyróżnianie produktów
Produkty możemy wyróżnić pojedynczo lub kilka na raz. W tym celu przechodzimy do listy opublikowanych produktów i następnie:
- możemy zaznaczyć gwiazdką wybrane produkty na liście – oto wyróżniony produkt w przykładowym sklepie:

Jest to jedna z najszybszych i najwygodniejszych metod. Poza tym od razu widzimy na liście, które produkty są wyróżnione, co jest istotne zwłaszcza przy dużej liczbie asortymentu.
- możemy w edycji masowej wybrać z listy odpowiednią opcję:

Jest to mniej wygodne i najczęściej stosuje się, kiedy mamy do zmiany także inne elementy z ustawień danego produktu np. stan magazynowy.
Możemy także w edycji pojedynczego produktu, zaznaczyć, aby był on wyróżniony (opcja w bocznym panelu):

Wyróżnione produkty – dlaczego warto
Eksponowanie wyróżnionych produktów służy do promowania najlepszych, najnowszych, lub najbardziej opłacalnych produktów, które chcesz, aby klienci zobaczyli jako pierwsze. Niezależnie czy są to produkty proste, z wariantami, fizyczne czy do pobrania – opcja ta jest dostępna zawsze.
Warto przy tym pamiętać, że także niektóre wtyczki, bloki Gutenberga czy innych builderów, a także wybrane motywy sklepowe mogą korzystać z wyróżnionych produktów. Dlatego, jeżeli wiemy, które produkty chcemy wyróżnić, warto je prawidłowo oznaczyć. Jest to zawsze z korzyścią dla naszego sklepu.
- Tryb katalogu w WooCommerce - 27 lutego, 2025
- Punkty końcowe w WooCommerce - 25 lutego, 2025
- Konto klienta w WooCommerce - 11 lutego, 2025