Jak zmienić pakiet hostingowy? Kiedy istnieje możliwość zmiany pakietu?

Zmiana pakietu hostingowego może być konieczna z kilku powodów. Jednym z nich jest kończąca się przestrzeń dyskowa na koncie hostingowym. Kiedy wykorzystamy całe dostępne miejsce, niektóre usługi, takie jak poczta, mogą działać nieprawidłowo. W takim przypadku warto przejść na wyższy pakiet, aby zapewnić sprawne działanie hostingu. Jeśli natomiast nie potrzebujemy całej dostępnej przestrzeni dyskowej, możemy przejść na niższy pakiet hostingowy.

Jak zmienić pakiet hostingowy?

Pakiet hostingowy na wyższy można zmienić samodzielnie za pomocą panelu abonenta. Po zalogowaniu się do panelu należy kliknąć niebieską ikonę koła zębatego obok usługi hostingowej, której ma dotyczyć zmiana.

Zostaniemy przekierowani do szczegółów usługi, po prawej stronie pojawi się przycisk „zmień pakiet”, który umożliwi nam wybranie nowego planu hostingowego.

Po zatwierdzeniu wyboru zostanie wygenerowana proforma na różnicę w cenie między pakietami uwzględniająca pozostały okres trwania usługi. Zmiana pakietu nastąpi automatycznie po zaksięgowaniu się środków na naszym rachunku bankowym. Należy również pamiętać, że zmiana dotyczy jedynie tej samej linii pakietów.

Kiedy istnieje możliwość zmiany pakietu?

Samodzielna zmiana pakietu hostingowego na wyższy jest możliwa w dowolnym momencie, pod warunkiem że nie została jeszcze wygenerowana proforma na kolejny okres rozliczeniowy.

W przypadku zmiany pakietu na niższy, zmiany linii np. z serii smart na nvme-litespeed lub zmiany pakietu gdy został już wygenerowany dokument proforma na kolejny okres rozliczeniowy, prosimy o kontakt za pomocą naszego systemu zgłoszeniowego dostępnego w panelu abonenta, lub bezpośrednio na nasz adres mailowy hosting@smarthost.pl.

Warto również pamiętać, że dokument proforma jest wystawiany na 28 dni przed zakończeniem bieżącego okresu rozliczeniowego.

Damian Koćwin

Dodaj komentarz